Facebook မှာ ပိုမိုထိရောက်အောင် ဘယ်လိုကြော်ငြာရမလဲ ~ Facebook မွာ ပိုမိုထိေရာက္ေအာင္ ဘယ္လိုေၾကာ္ျငာရမလဲ  

Posted by Admin in


မြန်မာနိုင်ငံမှာ မိုဘိုင်းဖုန်းတွေ ပေါများလာပြီးနောက်ပိုင်းမှာ ပြည်တွင်းလူမူကွန်ယက် (Social Media) အသုံးပြုမှုနှုန်းက အံ့ဘနန်း မြင့်တက်လာနေပါတယ်။ အနောက်ကမ္ဘာမှာ လူမှုကွန်ယက်အသုံးပြုမှု အတန်ငယ် ကျဆင်းနေပေမယ့် မြန်မာပြည်တွင်းမှာကတော့ အရှိန်အဟုန်နဲ့ကို တိုးတက်နေတာပါ။

ဒီလိုအသုံးပြုမှုမြင့်တက်လာတဲ့အခါ ကျွဲကူးရေပါ ဒစ်ဂျစ်တယ်ကြော်ငြာလုပ်ငန်းတွေလည်း လိုက်ပါဖွံ့ဖြိုးလာပါတယ်။ Facebook မှာ မမြင်ချင်မှ အဆုံးမြင်နေရတာက Sponsored လို့ ဖော်ပြထားတဲ့ Postတွေ တွေဖြစ်လာပါတယ်။ ဒီပို့စ်တွေဟာ Facebook ကို အခကြေးငွေပေးပြီး Boost လုပ်ထားတဲ့ Post တွေပါ။ ယျေဘုယျအားဖြင့် ဒီ Post တွေအတွက် ပေးချေတဲ့ အခကြေးငွေတွေကနေတဆင့် Facebook က ဝင်ငွေ အကျိုးအမြတ်အများအပြားရပါတယ်။

Facebook က အခမဲ့ ဝန်ဆောင်မှုဖြစ်ပေမယ့် ဒီလိုကြော်ငြာလုပ်ငန်းတွေကနေတဆင့် ပြန်လည်အကျိုးအမြတ်ရှာဖွေတာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကမ္ဘာ့လူဦးရေရဲ့ ၃ ပုံ ၂ ပုံ အသုံးပြုနေကြတဲ့ ဒစ်ဂျစ်တယ်ပလက်ဖောင်းဖြစ်တာကြောင့် ပြန်လည်ရရှိတဲ့ အကျိုးအမြတ်က သေးသေးကွေးကွေးတော့ မဟုတ်လှပါဘူး။ ၂ဝ၁၇ ဒုတိယလေးလပတ်တစ်ခုတည်းမှာတင် အမေရိကန် ဒေါ်လာ ၉ ဒသမ ၃ ဘီလျံကျော်ပါတယ်။ အဲဒီပမာဏထဲမှာ မြန်မာပြည်က စီးဝင်သွားတဲ့ ငွေတွေလည်း ပါဝင်ပါတယ်။

တစ်ဖက်မှာ Facebook က ဝင်ငွေလမ်းဖျောင့်နေသလို ပြည်တွင်းစီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေအတွက်လည်း Facebook ကနေ မိမိတို့လုပ်ငန်းတွေကို လူသိများအောင် ကြိုးပမ်းတာဟာ ထိရောက်မှုရှိတဲ့ ကြော်ငြာ ပလက်ဖောင်း တစ်ခုဖြစ်လာနေပါတယ်။ လေ့လာချက်တွေအရလည်း ပြည်တွင်းမှာသာမက ပြည်ပမှာပါ လူမှုကွန်ယက် ပလက်ဖောင်းပေါ်ကနေ ကြော်ငြာတာဟာ သတင်းနဲ့ ပုံနှိပ်မီဒီယာတွေအပေါ်ကနေ ကြော်ငြာတာထက်ကို ပိုပြီးထိရောက်မှုရှိတာကို တွေ့ရပါတယ်။

ဒီလို အသုံးဝင်လှတဲ့ Facebook ကို အသုံးချပြီး မိမိတို့ရဲ့ အမှတ်တံဆိပ်တွေကို လူသိများအောင် ဘယ်လိုကြော်ငြာကြမလဲ။ လူတိုင်းက ကြော်ငြာအေဂျင်စီတွေအသုံးပြုချင်မှ အသုံးပြုနိုင်မှာပါ။ ဥပမာ အွန်လိုင်းရှော့ပင်လေးတွေ တနိုင်တပိုင် SME’s လေးတွေအနေနဲ့ အေဂျင်စီငှားရမ်းပြီး ကြော်ငြာဖို့ ခက်ခဲမှာအမှန်ပါပဲ။ ဒီလိုအခြေအနေမျိုးမှာ မိမိကိုယ်တိုင် မိမိတို့ရဲ့ အမှတ်တံဆိပ်တွေကို လူသိများအောင်လုပ်လို့ရပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဒီလိုလုပ်ဆောင်ရာမှာ သိထားသင့်တဲ့အချက်တစ်ချို့ကို ဖော်ပြပေးရမယ်ဆိုရင်။

၁။ Hashtag နဲ့ တင်တဲ့ post တွေဟာ Facebook ပေါ်မှာ engagement နည်းစေပါတယ်။ ဒါဟာအတော်များများ အထင်လွဲမှားနေတဲ့အချက်တစ်ချက်ဖြစ်ပါတယ်။ # နဲ့ တင်ရင် လူသိပိုများမယ်လို့ လူအတော်များများက ယူဆကြပါတယ်။ အဲအချက်ကို သတိထားသင့်ပါတယ်။

၂။ ညမိုးချုပ်ချိန်မှာ တင်တဲ့ post တွေဟာ ပိုအောင်မြင်နိုင်ပါတယ်။ အကြောင်းကတော့ အဲဒီအချိန်အတွင်းမှာ post တင်တဲ့သူနည်းပြီး Facebook သုံးတဲ့သူ အရေအတွက်က များလို့ဖြစ်ပါတယ်။

၃။ ကိုယ့်ရဲ့ Page မှာ Pages to watch ကိုယ်နဲ့ အလားတူ Page တွေရဲ့ engagement တွေ activities တွေကို စောင့်ကြည့်နိုင်ပါတယ်။ ဒါဟာပြိုင်ဘက်တွေကို ယှဉ်ပြိုင်ဖို့နဲ့ marketing strategies အတွက် အရမ်းအသုံးဝင်ပါတယ်။

၄။ Audience Insight ကိုသုံးပါ။ အဲ့ကနေတဆင့် ကိုယ်ရဲ့ Budget ၊ ROI ၊ Interest နဲ့ Target segment ရှိမယ့် Demographic ကို တိတိကျကျသိနိုင်ပါတယ်။

၅။ Youtube Video Link တွေ မတင်ပါနဲ့။ Youtube က Video link ကို Facebook မှာ ထည့်ခြင်းဟာ အမှားကြီးဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ ဖြစ်နိုင်ရင် ဖြစ်နိုင်ရင် Post တွေမှာ Original Photo/video ကို သုံးပါ။ ကိုယ့်ဘာသာကိုယ် ရိုက်ထားတဲ့ ပုံနဲ့ သူများဆီကယူ သုံးတဲ့ပုံတွေရဲ့ Reach တွေ၊ Engagement တွေ ကွာပါတယ်။ Digital Platform တွေ ရဲ့ AI နည်းပညာကို လျော့မတွက်ပါနဲ့။ ကိုယ် ဖန်တီးထားတဲ့ ပုံလား? သူများဆီက ယူသုံးသလား? ဆိုတာကို သိရှိကြတာများပါတယ်။ ဒါကြောင့် ကိုယ်တိုင်ဖန်တီးပြီးတင်ပါ။

၆။ Content အရှည်ကြီးမဟုတ်ပဲ သာမန် Post တင်မယ်ဆိုရင် စာလုံးအရေအတွက် ၁၅၀ ဝန်းကျင်ပဲရှိတဲ့ Post တွေဟာ ရှည်ရှည်ဝေးဝေးရေးထားတဲ့ Post တွေထက် engagement ပိုကောင်းပါတယ်။ ဖြစ်နိုင်ရင် တိုတိုရှင်းရှင်း ထိထိမိမိသာရေးပါ။

၇။ ပုံမှန် Facebook ကြော်ငြာတစ်ခုရဲ့ Click-through rate (CTA) ဟာ ပုံမှန်အားဖြင့် ဝ.၉% သာရှိတယ်လို့ လေ့လာချက်တွေက ဆိုပါတယ်။ CTA button ထည့်လိုက်မယ်ဆိုရင်တော့ အဲ့ဒီပမာဏထက် သုံးဆကျော်တက်လာပါတယ်။

၈။ A/B Testing လုပ်ပါ။ မတူညီတဲ့ ads တွေက မတူညီတဲ့ response တွေရပါတယ်။ ငွေအများကြီးသုံးပြီ မကြော်ငြာခင်၊ ဘယ်ကြော်ငြာပိုထိရောက်လည်းဆိုတာ AB Tasty တို့ Apptimize တို့လို A/B Testing Tool တွေကို သုံးပြီး A/B Test အရင် လုပ်သင့်ပါတယ်။

၉။ Facebook မှာ ဖွဲ့ဖွဲ့နွဲ့နွဲ့နဲ့ ကြော်ငြာ Content ဖန်တီးမယ်ဆိုရင်တော့ စာလုံးရေ ၁၀၀၀ နဲ့ ၃၀၀၀ အကြားဟာ အကောင်းဆုံး ဖြစ်ပါတယ်။ ကိုယ်ဖန်တီး မယ့် Content တွေ မှာ Search Engine Optimization (SEO) ဖြစ်ဖို့ အရေးကြီးပါတယ်။ SEO ဆိုတာ ကိုယ်ရဲ့ Content ဟာ Google ၊ Facebook ၊ Youtube နဲ့ Amazon အပြင် အခြား Platform ပေါ်ထိ သက်ရောက်မှု ရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ကိုယ့် Content ဟာ Facebook ပေါ်မှာပဲ ဆိုရင်တောင် SEO ကောင်းဖို့ လိုတာပါ။

၁၀။ စာလုံးပေါင်း သတ်ပုံ ဂရုစိုက်ပါ။ အထူးသဖြင့် လူသိများတဲ့ ကုန်အမှတ်တံဆိပ် Brand တွေ ပေါက်ပြီးသား စကားလုံးတွေကို မှန်ကန်စွာ ရေးသားပါ။ ဥပမာ Facebook ကို အင်္ဂလိပ်လို ရေးထားတဲ့ post မှာ “F” ကို အသေးနဲ့ ရေးပြီး Boost ကြည့်ပါ။ မပြင် မချင်း boost လုပ်ခွင့် မပေးသလို မ Boost ပြန်ရင်လည်း (organic) ranking score ကို ထိခိုက်တာမို့ ဖန်းတီးထားတဲ့ content တစ်ခုလုံးကိုဖြစ်စေ၊ Page/Website တစ်ခုလုံးကိုဖြစ်စေ နစ်နာစေမှာဖြစ်ပါတယ်။

၁၁။ အင်တာနက်နဲ့ လူမှုကွန်ယက်တွေမှာ လူတွေရဲ့ ရှာဖွေမှု အကြိမ်အရေအတွက် ဟာ အရမ်းတိုးတက်နေပါတယ်။ ဒါကြောင့် ကိုယ်ရေးမယ့် content တွေ မှာ အများစုရှာဖွေနေတဲ့ အင်္ဂလိပ်လို Keywords/Phrase တွေ ပါရင် ကိုယ့် Content ဟာ ပိုပေါက်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် မရေးခင်က ကိုယ်ရေးမယ့် Content ဟာ ဘယ်လို Keyword တွေ နဲ့ ဆက်စပ်သလဲ ဆိုတာ စဉ်းစားပြီးမှ ရေးပါ။ မြန်မာလိုရေးတဲ့ Content မှာတောင် ကိုယ့်စာနဲ့ ဆက်စပ်တဲ့ အင်္ဂလိပ် Keyword လေးငါး လုံး ညှပ်ထည့် ပေးသင့်ပါတယ်။

ဒီအချက်တွေကို ဂရုစိုက်ပြီး Content တွေဖန်တီး Post တွေ တင်ပြီး မိမိရဲ့ လုပ်ငန်းတွေကို လူသိပိုများလာအောင် ဆောင်ရွက်နိုင်ပါတယ်။ ဒစ်ဂျစ်တယ်အေဂျင်စီတွေ မငှားနိုင်ရင်တောင်မှ ဒီအချက်တွေကို လိုက်နာရုံနဲ့ ပိုကောင်းမွန်တဲ့ ကြော်ငြာနည်းလမ်းတွေဖြစ်လာမှာပါ။

တကယ်တမ်း ကိုယ့်အမှတ်တံဆိပ်လူသိများဖို့ဆိုရင် မိမိ Page က Content တွေကို Click များအောင်၊ Engagement များအောင်၊ Organic reach များအောင် လုပ်ဖို့ “အစဉ်တစိုက်” ကြိုးစားနေဖို့က အဓိကဖြစ်ပါတယ်။  ဒီအချက်ကို အလေးထားနိုင်နေသရွေ့ မိမိလုပ်ငန်းအတွက် အကောင်းဆုံး ရလဒ်တွေကို ဖန်တီးနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။  

<Zawgyi>
 


ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ မိုဘုိင္းဖုန္းေတြ ေပါမ်ားလာျပီးေနာက္ပိုင္းမွာ ျပည္တြင္းလူမူကြန္ယက္ (Social Media) အသံုးျပဳမႈႏႈန္းက အံ့ဘနန္း ျမင့္တက္လာေနပါတယ္။ အေနာက္ကမၻာမွာ လူမႈကြန္ယက္အသံုးျပဳမႈ အတန္ငယ္ က်ဆင္းေနေပမယ့္ ျမန္မာျပည္တြင္းမွာကေတာ့ အရွိန္အဟုန္နဲ႔ကို တိုးတက္ေနတာပါ။

ဒီလိုအသံုးျပဳမႈျမင့္တက္လာတဲ့အခါ ကၽြဲကူးေရပါ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းေတြလည္း လုိက္ပါဖြံ႕ျဖိဳးလာပါတယ္။ Facebook မွာ မျမင္ခ်င္မွ အဆံုးျမင္ေနရတာက Sponsored လို႔ ေဖာ္ျပထားတဲ့ Postေတြ ေတြျဖစ္လာပါတယ္။ ဒီပို႔စ္ေတြဟာ Facebook ကို အခေၾကးေငြေပးျပီး Boost လုပ္ထားတဲ့ Post ေတြပါ။ ေယ်ဘုယ်အားျဖင့္ ဒီ Post ေတြအတြက္ ေပးေခ်တဲ့ အခေၾကးေငြေတြကေနတဆင့္ Facebook က ဝင္ေငြ အက်ိဳးအျမတ္အမ်ားအျပားရပါတယ္။

Facebook က အခမဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈျဖစ္ေပမယ့္ ဒီလိုေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းေတြကေနတဆင့္ ျပန္လည္အက်ိဳးအျမတ္ရွာေဖြတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကမၻာ့လူဦးေရရဲ႕ ၃ ပံု ၂ ပံု အသံုးျပဳေနၾကတဲ့ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ပလက္ေဖာင္းျဖစ္တာေၾကာင့္ ျပန္လည္ရရွိတဲ့ အက်ိဳးအျမတ္က ေသးေသးေကြးေကြးေတာ့ မဟုတ္လွပါဘူး။ ၂ဝ၁၇ ဒုတိယေလးလပတ္တစ္ခုတည္းမွာတင္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၉ ဒသမ ၃ ဘီလ်ံေက်ာ္ပါတယ္။ အဲဒီပမာဏထဲမွာ ျမန္မာျပည္က စီးဝင္သြားတဲ့ ေငြေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္။

တစ္ဖက္မွာ Facebook က ဝင္ေငြလမ္းေဖ်ာင့္ေနသလို ျပည္တြင္းစီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြအတြက္လည္း Facebook ကေန မိမိတို႔လုပ္ငန္းေတြကို လူသိမ်ားေအာင္ ၾကိဳးပမ္းတာဟာ ထိေရာက္မႈရွိတဲ့ ေၾကာ္ျငာ ပလက္ေဖာင္း တစ္ခုျဖစ္လာေနပါတယ္။ ေလ့လာခ်က္ေတြအရလည္း ျပည္တြင္းမွာသာမက ျပည္ပမွာပါ လူမႈကြန္ယက္ ပလက္ေဖာင္းေပၚကေန ေၾကာ္ျငာတာဟာ သတင္းနဲ႔ ပံုႏွိပ္မီဒီယာေတြအေပၚကေန ေၾကာ္ျငာတာထက္က္ို ပိုျပီးထိေရာက္မႈရွိတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။

ဒီလို အသံုးဝင္လွတဲ့ Facebook ကို အသံုးခ်ျပီး မိမိတို႔ရဲ႕ အမွတ္္တံဆိပ္ေတြကို လူသိမ်ားေအာင္ ဘယ္လိုေၾကာ္ျငာၾကမလဲ။ လူတုိင္းက ေၾကာ္ျငာေအဂ်င္စီေတြအသံုးျပဳခ်င္မွ အသံုးျပဳႏုိင္မွာပါ။ ဥပမာ အြန္လုိင္းေရွာ့ပင္ေလးေတြ တႏိုင္တပုိင္ SME’s ေလးေတြအေနနဲ႔ ေအဂ်င္စီငွားရမ္းျပီး ေၾကာ္ျငာဖို႔ ခက္ခဲမွာအမွန္ပါပဲ။ ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ မိမိကိုယ္တုိင္ မိမိတို႔ရဲ႕ အမွတ္္တံဆိပ္ေတြကို လူသိမ်ားေအာင္လုပ္လို႔ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္ေဆာင္ရာမွာ သိထားသင့္တဲ့အခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ကို ေဖာ္ျပေပးရမယ္ဆိုရင္။

၁။ Hashtag နဲ႔ တင္တဲ႔ post ေတြဟာ Facebook ေပၚမွာ engagement နည္းေစပါတယ္။ ဒါဟာအေတာ္မ်ားမ်ား အထင္လြဲမွားေနတဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ # နဲ႔ တင္ရင္ လူသိပိုမ်ားမယ္လို႔ လူအေတာ္မ်ားမ်ားက ယူဆၾကပါတယ္။ အဲအခ်က္ကို သတိထားသင့္ပါတယ္။

၂။ ညမိုးခ်ဳပ္ခ်ိန္မွာ တင္တဲ့ post ေတြဟာ ပိုုေအာင္ျမင္နိုုင္ပါတယ္။ အေႀကာင္းကေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္အတြင္းမွာ post တင္တဲ့သူနည္းျပီး Facebook သံုုးတဲ့သူ အေရအတြက္က မ်ားလို႔ျဖစ္ပါတယ္။

၃။ ကိုယ့္ရဲ႕ Page မွာ Pages to watch ကိုုယ္နဲ႔ အလားတူ Page ေတြရဲ႕ engagement ေတြ activities ေတြကိုု ေစာင့္ႀကည္႔ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဟာျပိဳင္ဘက္ေတြကို ယွဥ္ျပိဳင္ဖို႔နဲ႔ marketing strategies အတြက္ အရမ္းအသံုုးဝင္ပါတယ္။

၄။ Audience Insight ကိုုသံုုးပါ။ အဲ့ကေနတဆင့္ ကိုုယ္ရဲ႕ Budget ၊ ROI ၊ Interest နဲ႔ Target segment ရွိမယ့္ Demographic ကိုု တိတိက်က်သိႏိုင္ပါတယ္။

၅။ Youtube Video Link ေတြ မတင္ပါနဲ႔။ Youtube က Video link ကိုု Facebook မွာ ထည့္ျခင္းဟာ အမွားႀကီးျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ Post ေတြမွာ Original Photo/video ကို သုံးပါ။ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ရိုက္ထားတဲ့ ပုံနဲ႕ သူမ်ားဆီကယူ သံုးတဲ့ပံုေတြရဲ႕ Reach ေတြ၊ Engagement ေတြ ကြာပါတယ္။ Digital Platform ေတြ ရဲ႕ AI နည္းပညာကို ေလ်ာ့မတြက္ပါနဲ႕။ ကိုယ္ ဖန္တီးထားတဲ့ ပုံလား? သူမ်ားဆီက ယူသုံးသလား? ဆိုတာကို သိရွိၾကတာမ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္တုိင္ဖန္တီးျပီးတင္ပါ။

၆။ Content အရွည္ၾကီးမဟုတ္ပဲ သာမန္ Post တင္မယ္ဆိုရင္ စာလံုုးအေရအတြက္ ၁၅၀ ဝန္းက်င္ပဲရွိတဲ့ Post ေတြဟာ ရွည္ရွည္ေဝးေဝးေရးထားတဲ့ Post ေတြထက္ engagement ပိုုေကာင္းပါတယ္။ ျဖစ္နုုိင္ရင္ တိုတိုရွင္းရွင္း ထိထိမိမိသာေရးပါ။

၇။ ပံုမွန္ Facebook ေၾကာ္ျငာတစ္ခုရဲ႕ Click-through rate (CTA) ဟာ ပံုမွန္အားျဖင့္ ၀.၉% သာရွိတယ္လို႔ ေလ့လာခ်က္ေတြက ဆိုပါတယ္။ CTA button ထည့္လိုုက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲ့ဒီပမာဏထက္ သံုုးဆေက်ာ္တက္လာပါတယ္။

၈။ A/B Testing လုပ္ပါ။ မတူညီတဲ့ ads ေတြက မတူညီတဲ့ response ေတြရပါတယ္။ ေငြအမ်ားႀကီးသံုုးျပီ မေႀကာ္ျငာခင္၊ ဘယ္ေႀကာ္ျငာပိုုထိေရာက္လည္းဆိုုတာ AB Tasty တို႔ Apptimize တို႔လို A/B Testing Tool ေတြကို သံုးျပီး A/B Test အရင္ လုုပ္သင့္ပါတယ္။

၉။ Facebook မွာ ဖြဲ႕ဖြဲ႕ႏြဲ႕ႏြဲ႕နဲ႔ ေၾကာ္ျငာ Content ဖန္တီးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ စာလံုုးေရ ၁၀၀၀ နဲ႔ ၃၀၀၀ အႀကားဟာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဖန္တီး မယ့္ Content ေတြ မွာ Search Engine Optimization (SEO) ျဖစ္ဖို႕ အေရးၾကီးပါတယ္။ SEO ဆိုတာ ကိုယ္ရဲ႕ Content ဟာ Google ၊ Facebook ၊ Youtube နဲ႕ Amazon အျပင္ အျခား Platform ေပၚထိ သက္ေရာက္မႈ ရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ Content ဟာ Facebook ေပၚမွာပဲ ဆိုရင္ေတာင္ SEO ေကာင္းဖို႕ လိုတာပါ။

၁၀။ စာလံုးေပါင္း သတ္ပံု ဂရုစုိက္ပါ။ အထူးသျဖင့္ လူသိမ်ားတဲ့ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ Brand ေတြ ေပါက္ၿပီးသား စကားလုံးေတြကို မွန္ကန္စြာ ေရးသားပါ။ ဥပမာ Facebook ကိုု အဂၤလိပ္လို ေရးထားတဲ့ post မွာ “F” ကိုု အေသးနဲ႕ ေရးၿပီး Boost ၾကည့္ပါ။ မျပင္ မခ်င္း boost လုပ္ခြင့္ မေပးသလို မ Boost ျပန္ရင္လည္း (organic) ranking score ကို ထိခိုက္တာမို႕ ဖန္းတီးထားတဲ့ content တစ္ခုလုံးကိုျဖစ္ေစ၊ Page/Website တစ္ခုလုံးကိုျဖစ္ေစ နစ္နာေစမွာျဖစ္ပါတယ္။

၁၁။ အင္တာနက္နဲ႔ လူမႈကြန္ယက္ေတြမွာ လူေတြရဲ႕ ရွာေဖြမႈ အၾကိမ္အေရအတြက္ ဟာ အရမ္းတိုးတက္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ေရးမယ့္ content ေတြ မွာ အမ်ားစုရွာေဖြေနတဲ႕ အဂၤလိပ္လို Keywords/Phrase ေတြ ပါရင္ ကိုယ့္ Content ဟာ ပိုေပါက္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မေရးခင္က ကိုယ္ေရးမယ့္ Content ဟာ ဘယ္လို Keyword ေတြ နဲ႕ ဆက္စပ္သလဲ ဆိုတာ စဥ္းစားျပီးမွ ေရးပါ။ ျမန္မာလိုေရးတဲ့ Content မွာေတာင္ ကိုယ့္စာနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ အဂၤလိပ္ Keyword ေလးငါး လုံး ညွပ္ထည့္ ေပးသင့္ပါတယ္။

ဒီအခ်က္ေတြကို ဂရုစုိက္ျပီး Content ေတြဖန္တီး Post ေတြ တင္ျပီး မိမိရဲ႕ လုပ္ငန္းေတြကို လူသိပိုမ်ားလာေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေအဂ်င္စီေတြ မငွားႏုိင္ရင္ေတာင္မွ ဒီအခ်က္ေတြကို လိုက္နာရံုနဲ႔ ပိုေကာင္းမြန္တဲ့ ေၾကာ္ျငာနည္းလမ္းေတြျဖစ္လာမွာပါ။

တကယ္တမ္း ကိုယ့္အမွတ္တံဆိပ္လူသိမ်ားဖို႔ဆိုရင္ မိမိ Page က Content ေတြကို Click မ်ားေအာင္၊ Engagement မ်ားေအာင္၊ Organic reach မ်ားေအာင္ လုပ္ဖို႕ “အစဥ္တစိုက္” ႀကိဳးစားေနဖို႔က အဓိကျဖစ္ပါတယ္။  ဒီအခ်က္ကို အေလးထားႏုိင္ေနသေရြ႕ မိမိလုပ္ငန္းအတြက္ အေကာင္းဆံုး ရလဒ္ေတြကို ဖန္တီးႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ 
 

Mobile Guide
Vol.4/No.58




0 comments

Post a Comment

ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ

ဓမၼံ သရဏံ ဂစၦာမိ

သံဃံ သရဏံ ဂစၦာမိ
Google Groups
Subscribe to Myanmar Daily Mail
Email:
Visit this group

ျမန္မာမီဒီယာ

ျပင္ပမီဒီယာ

နိုင္ငံေရး ပါတီမ်ား

ေဖ်ာ္ေျဖေရး


ယခု ေတြးေခၚတတ္သူ()ဦး ဖတ္ရွဳေနပါသည္။

Antenna System

Antenna System

WIFI

WIFI

Wireless System

Wireless System

433MHZ Antenna

433MHZ Antenna

GPS-tracker

GPS-tracker

History of movement

History of movement

Event Location

Event Location

MATLAB Simulation

MATLAB Simulation

Popular Posts

My photo
I am doing what I should do in order to do what I want to do.

My Ph.D Research

My Ph.D Research

Ph.D ကာလ က်ေနာ္ လုပ္ေနေသာ Research ႏွင္႔ ပါတ္သက္ ေသာ စာအုပ္ မ်ားကို project တူေသာ ပုဂၢိဳလ္ မ်ားႏွင္႔ Satellite Navigation & Traffic Control Systems ကို စိတ္၀င္စားသူမ်ား အတြက္ အလြယ္ တကူ download ခ်နိုင္ရန္ စုစည္း ေပးထား ပါသည္........။

Global Navigation Satellite System (GNSS)

Global Navigation Satellite System (GNSS)

NAVSTAR

NAVSTAR

GLONASS

GLONASS

Galileo

Galileo

My Master Research

Master တက္စဥ္က က်ေနာ္ လုပ္ခဲ႔ေသာ Research ႏွင္႔ ပါတ္သက္ ေသာ စာအုပ္ မ်ားကို project တူေသာ ပုဂၢိဳလ္ မ်ားႏွင္႔ Automatic Control System ကို စိတ္၀င္စား သူမ်ား အတြက္ အလြယ္ တကူ download ခ်နိုင္ရန္ စုစည္း ေပးထား ပါသည္........။

Global Positioning System (GPS)

Global System for Mobile communications (GSM)

Global System for Mobile communications (GSM)

Microcontroller

Microcontroller

Dynamic theory

Dynamic theory

Philosophy

meepyatite.com